Heiska kirjoitti:
madgecko kirjoitti:Edelliseen viestiin liittyen: "KL: Yksi autokauppa erottuu epäedullisesti asiakkaiden tekemien valitusten määrässä"
https://www.is.fi/autot/art-2000006674310.html
Mietin myös mitä käy jos Suomessa nostetaan tuntuvasti polttoaineeseen liittyviä veroja. Käytettyä ostaessa sähköautot ovat vähissä.
Eli 2 promillea kaupan tehneistä on vienyt asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kamux on sitoutunut noudattamaan lautakunnan suosituksia. Kauppa käy ja kurssi kiittää.
Oikeasti tuo "sitoutunut noudattamaan" ei välttämättä merkitse paljoakaan.
Hyvä kuluttujakokemus ei synny siitä, ettei liike vastaa virheellisestä tavarasta heti. Pitää siis ylipäätänsä valittaa kuluttajariitalautakunnalle, jossa lausunnon saaminen kestää. Eikä sekään takaa mitään. Asiakkaan syyttely ja ongelmien vähättely ja kiertäminen, ei luo pysyvää ja kestävää asiakastyytyväisyyttä.
Toki kauppa käy, mutta mietin että onko olemassa riskejä asian suhteen tulevaisuudessa.