Mainostuotteet ja kumppanuudet

1. Kumppanikaruselli
2. Display- ja videomainonta
3. Sisältöyhteistyö
4. Uutiskirje- ja somekampanjat
5. Tapahtumat

1. Kumppanikaruselli

Kumppanikarusellin mainospaikat ovat sivustoon integroituja mainospaikkoja, joissa näytettävä kumppani vaihtuu jokaisella sivulatauksella. Kun kumppani lisätään karuselliin, mainosta näytetään tasaisesti jokaisella mainospaikalla ympäri sivustoa. Mainospaikat näkyvät kaikilla päätelaitteilla (desktop, tablet, mobiili) eivätkä esim. mainostentorjuntaohjelmat estä mainosten näyttöä. Kumppanikaruselli hinnoitellaan kuukausihinnalla.

2. Display- ja videomainonta

Display- ja videomainonta ovat perinteisiä mainostapoja. Mainoskampanjat toteutetaan näyttökertojen (CPM = Cost Per Mille) tai sovitun keston mukaan. Mainospaikat ovat sivuston yläreunassa ja näkyvät kaikilla päätelaitteella (desktop, tablet, mobiili). 

Paraati 980x400 px:

3. Sisältöyhteistyö

Kumppaniblogissa kumppani tuottaa artikkelin tai videon, joka julkaistaan Sijoitustiedossa. Yhteistyön laajuus voi vaihdella yksittäisestä julkaisusta jatkuvaan yhteistyöhön. Ensimmäisen julkaisun yhteydessä kumppaneille luodaan oma profiilisivu, johon kaikki yrityksen kirjoitukset arkistoidaan. Alla referenssejä julkaisuista:

Toimitusyhteistyössä Sijoitustieto perehtyy kumppanin tarjoamaan aiheeseen ja toteuttaa tästä tutkivan artikkelin. Julkaisumuotoja ovat artikkelit (esim. vertailut, tuote-esittelyt, tapahtumapromootiot) ja haastattelut. Alla referenssejä toteutetuista toimitusyhteistöistä:

Teerenpelit -videohaastattelu on leppoisa keskustelutuokio Aki Pyysingin kanssa. Alla referenssejä toteutetuista videohaastatteluista:

IR-kanava on pörssiyrityksille suunnattu viestintäkanava. Yritykset voivat toimittaa kanavalle omia artikkeleja, tuottaa omia videoita tai antaa haastatteluja Sijoitustiedolle. Yritys voi myös antaa Sijoitustiedolle toimeksiannon, jolloin Sijoitustiedon kolumnisti Jarkko "Random Walker" Aho kirjoittaa sovitusta aiheesta yritystä koskevan kolumnin.

Sijoitustieto tekee myös yhteistyötä Tomi "Zijoittaja" Lahden kanssa, joka osallistuu sijoittajatapahtumiin (CMD, tulosjulkistukset, jne.) ja saapuu livetwiittaamaan sisältöä paikan päältä.

Yrityksen ensimmäisen julkaisun yhteydessä luodaan yritykselle oma profiilisivu, johon kaikki yrityksen julkaisut arkistoidaan. Alla referenssejä toteutetuista IR-kanavan julkaisuista:

5. Uutiskirje- ja somekampanjat

6. Tapahtumat

Myynti ja kumppanuudet:

Harri Koski / harri.koski (at) sijoitustieto.fi / +358 407657018

Sijoitustieto

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä ja mietitään teille sopivin mainosratkaisu!
Harri Koski
Myynti ja markkinointi, Sijoitustieto.fi