Olet täällä

Sijoitustieto.fi

Sijoitustieto tarjoaa mainostajille tarkasti kohdennetun ja yhden Suomen ostovoimaisimmista lukijakunnista. Sijoitustieto tavoittaa kuukausittain yli 60000 uniikkia lukijaa. 

Lisää tavoittavuudesta ja lukijaprofiilista

Mainostuotteet ja kumppanuudet

1. Kumppanikaruselli
2. Display- ja videomainonta
3. Sisältömarkkinointi
4. Sivustokumppanuus
5. Uutiskirje- ja somekampanjat
6. Tapahtumat

1. Kumppanikaruselli

Kumppanikarusellin mainospaikat ovat sivustoon integroituja mainospaikkoja, joissa näytettävä kumppani vaihtuu jokaisella sivulatauksella. Kun kumppani lisätään karuselliin, mainosta näytetään tasaisesti jokaisella mainospaikalla ympäri sivustoa. Mainospaikat näkyvät kaikilla päätelaitteilla (desktop, tablet, mobiili) eikä esim. mainostentorjuntaohjelmat estä mainosten näyttöä. Kumppanikaruselli hinnoitellaan kuukausihinnalla.

2. Display- ja videomainonta

Display- ja videomainonta ovat perinteisiä mainostapoja. Mainoskampanjat toteutetaan näyttökertojen (CPM = Cost Per Mille) tai sovitun keston mukaan. Mainospaikat ovat sivuston yläreunassa ja näkyvät kaikilla päätelaitteella (desktop, tablet, mobiili). 

Paraati 980x400 px:

3. Sisältömarkkinointi

Kumppaniblogissa kumppani tuottaa artikkelin tai videon, jonka Sijoitustieto julkaisee sivustollaan. Yhteistyön laajuus voi vaihdella yksittäisestä julkaisusta jatkuvaan yhteistyöhön. Ensimmäisen julkaisun yhteydessä kumppaneille luodaan oma profiilisivu, johon kaikki yrityksen kirjoitukset arkistoidaan. Alla referenssejä julkaisuista:

Toimitusyhteistyössä kumppani antaa Sijoitustiedolle aiheen ja sisällön, josta Sijoitustieto kirjoittaa sivuston sisältöön räätälöidyn julkaisun. Julkaisumuotoja ovat artikkelit ja haastattelut. Alla referenssejä toteutetuista toimitusyhteistöistä:

Teerenpelit -videohaastattelu on rentotunnelmainen keskustelutuokio Aki Pyysingin kanssa. Alla referenssejä toteutetuista videohaastatteluista:

IR-kanava on pörssiyrityksille suunnattu viestintäkanava. Yritykset voivat kirjoittaa kanavalle omia artikkeleja, tuottaa omia videoita tai antaa haastatteluja Sijoitustiedolle. Yritys voi myös antaa Sijoitustiedolle toimeksiannon, jolloin Sijoitustiedon kolumnisti Jarkko "Random Walker" Aho kirjoittaa sovitusta aiheesta yritystä koskevan kolumnin.

Sijoitustieto tekee myös yhteistyötä Tomi "Zijoittaja" Lahden kanssa, joka osallistuu sijoittajatapahtumiin (CMD, tulosjulkistukset, jne.) ja saapuu livetwiittaamaan sisältöä paikan päältä.

Yrityksen ensimmäisen julkaisun yhteydessä luodaan yritykselle oma profiilisivu, johon kaikki yrityksen julkaisut arkistoidaan. Alla referenssejä toteutetuista IR-kanavan julkaisuista:

4. Sivustokumppanuus

Sivustokumppanuudessa yritys listataan "Sijoitustiedon kumppanit ja tarjoukset" -osioon, joka näkyy Sijoitustiedon etusivulla sekä jokaisen artikkelin sivussa. Listauksesta voidaan ohjata liikennettä kumppanin omille sivuille tai Sijoitustietoon luotavalle minisaitille. Sivustokumppanuus sopii mainiosti esimerkiksi sijoituspalveluja tarjoaville yrityksille erilaisten kampanjoiden ja tarjousten esilletuomiseen.

Referenessejä liikenteen ohjauksesta kumppanin omille sivuille:

Referenessejä liikenteen ohjauksesta minisaitille:

5. Uutiskirje- ja somekampanjat

6. Tapahtumat

Myynti ja markkinointi:

Harri Koski / harri.koski (at) sijoitustieto.fi / +358 407657018

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä ja mietitään teille sopivin mainosratkaisu!

Harri Koski
Myynti ja markkinointi, Sijoitustieto.fi
show