Toinen kommentti, liittyen kustannussäästöön valmistuksessa, mainitsit että battery dayssa mainituista asioista voisi tulla ave 4000 säästö, joka lisää merkittävästi Teslan kilpailukykyä. Itse näkisin, että toiseenkin suuntaan on pakko liikkua, eli Teslan on lisättävä panostusta ohjaamon materiaaleihin ja yleiseen laadun tuntumaan, mikä ei ole kokonaisuutena halpaa hommaa. Nyt tällä hetkellä Tesla saa vielä teknisellä etumatkallaan anteeksi halppis-sisustusta ja olematonta laadunvalvontaa, mutta ei enää kauan. Useat brändilojaalit Tesla-tubettajatkin ovat tästä maininneet mm. esim Taycan-koeajonsa yhteydessä että jos teknisesti (lähinnä range) oltaisiin Teslan tasolla (tai edes lähellä) olisi valinta helppo kilpailijan eduksi. Jonkun vuoden päästä (viimeistään vuosikymmenen puoliväli) kilpailijatkin ovat saaneet ranget tuohon matka-ajoon kriittiseen noin 600km ja silloin se että Tesla tarjoaa vaikka 850km ei ole ollenkaan niin merkittävä etu, että laatupuutteilla sitä kompensoisi. Toivon todella, että Tesla nyt viimein ottaisi myös QC:n tosissaan ja panostaisi siihen sen mitä siihen vaaditaan, jotta tuosta "paskat maalipinnat ja muovinen sisusta" -imagosta päästäisiin