Tavallisissa turtseissa alkaa value olla pitkälti kylläkin syöty. Näkisin tuon 1M turtsin aikalailla markkinointikuluina. Btw Buy-in oli 25€, mutta overlayta toki siltikin kosolti. Toisaalta nettovelaton ja vakaa kassa, vajaa 9M€. Sisäpiiri ollut pitkään netto-ostaja, että ainakin sieltä löytyy uskoa.
Itseäni kiinnostaa enemmin juurikin tuon b2b tuoma arvo tulevaisuudessa. Jos scoutti saa verkkoonsa tarpeeksi isoja asiakkaita, näiden pelaajat tulevat löytämään dfs. Tällöin scoutin omat markkinointikulut koskevat lähinnä omaa fanteam brändiä. Tähän asti Fanteamssa ei ole juuri markkinointiin satsattu, mutta osari viittaa siihen että tähän tulee muutos. Ensi vklp valioliigaan 100k€ turnaus, Fulhamin sponssi ym. Website trackerin mukaan UK noussut isoimmaksi kävijäalueeksi...
Norske tipping saatiin juuri valmiiksi, mutta en ole varma liittyvätkö norjalaiset scoutin turnauksiin vai rakennettiinko heille oma alusta vain norjaan. (Pitää olla norjan kansalainen, että pääsisi kurkkimaan norsk tippingin fantasya tarkemmin). Joka tapauksessa Scoutti ottaa tästä liikevaihdosta tulevaisuudessa siivunsa. (En muuten norskeista välittäisi, mutta lienevät Euroopan aktiivisinta dfs kansaa).