Aki Pyysing kirjoitti:
Luultavasti miulla on tuntemattomia vihamiehiä ja -naisia firmojen taloushallinnossa. Kun jonkun firman palvelu vituttaa, maksan laskunsa - ja sentin päälle.
Tänään sen sai Telia, jonka pätkivän SaiPa-striimin ostin syksyllä.Olen tanssinut kaikki Telian haluamat sadetanssit ja edelleen pätkii. Jos firma ostaa törkeän kalliit oikeudet ja rakentaa siihen päälle teknisesti huonon tuotteen, ei osakekaan miun salkkuun todellakaan päädy. En ole tutkinut Teliaa pitkään aikaan enkä tutki. Aikoinaan osallistuin listaumisantiinkin Ruotsissa asuneen kaverin toimiessa bulvaanina.
Tosin asiakaspalvelunsa osoitti aktiivisuutta. Kun kitisin pätkivästä lähetyksestä ja tägäsin Telian, sieltä annettiin sadetanssiohjeita twitterin välityksellä. Ohjeet olivat varmaan päteviä, mutta silti ei alkanut satamaan.
Tämä nyt ei sinua lohduta, mutta täytyy sanoa että itse olen ollut hyvin tyytyväinen Telian kuvanlaatuun ja toimintavarmuuteen liigan osalta.
Ainahan parannettavaa on, mutta mielestäni palvelu täyttää omat tarpeeni mainiosti. Itse striimaan pelit puhelimen TeliaTV sovelluksesta chromecastiin/televisioon.
Yksi peli jäi isoilta osin näkemättä koska Telian systeemit olivat laajalti solmussa. Tästä he avasivat hyvityslomakkeen ja päätös tuli nopeasti.
En ole tyytyväinen hyvitykseen (2,5e) kun kuitenkin maksan palvelusta 24,9e/kk, mutta yritystä kuitenkin.
PS. kiitos kirjoituksistasi ja työstäsi sekä pokerin että sijoittamisen parissa! 