Olet täällä

JP

JP

  • Liittynyt 12.2.2019
  • 2 viestiä
  • 0 aloitettua ketjua

Viimeisimmät viestit

Aallon Group - 21.3.2019 21.16

Lalli kirjoitti:

P/E_____13,6

...

Eli annista jää kulujen jälkeen yhtiölle 4,3 – 5,3 meur ja juuri ennen antia on siirretty osakkaille 1,9 meur osinkoina ja omien osakkeiden ostoina. Tässä annissa kukaan ei myy, mutta kassa kuivattiin cheeky

On perin harmillisesti sattunut että osto- ja kehityskohteita on löytynyt juuri kun kassa ehdittiin jakamaan pois. wink

Arvostus verrattuna Talenomiin ja Admicomiin on vielä maltillisella tasolla, mutta löytyykö Aallonilta samanlaista teknologiaetua ollenkaan? Sivustolta löytyy todella suppeasti tietoa mistään ohjelmistoista, joita asiakkaan käyttöön tuotaisiin, mikä ei mielestäni lupaa hyvää. Asiakashankinnassa ei päde "Kell' onni on, se onnen kätkeköön".

LeadDesk - 12.2.2019 8.19

Ei ole samaa tavaraa kuin Zendesk. Zendesk tekee asiakaspalvelujärjestelmää, LeadDesk taas call center -järjestelmää. Ulkomailla tehtävästä liikevaihdosta voi päätellä, että ohjelma ei ole vain suomeksi, mutta voin toki olla väärässäkin, milloin olisin myös äärimmäisen vaikuttunut myyntiorganisaatiosta.