Note to self: Älä soita lounasaikaan mihinkään.@Nordea_Aspa Business Centressä yritän tehdä yritysteni välistä tilisiirtoa. "Kollega kysyy vielä jotain" ja holdiin.
Nyt 40 minuuttia melko masentavan biisin kuuntelua tämän kollegan linjoille tulemista odotellessa kasassa🤮.
— Aki Pyysing (@AkiPyysing) February 2, 2021
En siis jonota päästäkseni perille, vaan miut laitettiin holdiin. Alunperin soitin ja kun kerrottu jonotusaika oli yli puoli tuntia, jätin soittopyynnön. Tähän yllätyksekseni vastattiin alle puolen tunnin. Nyt olen roikkunut linjalla 1h 25 minuuttia.
Torstaina pitäisi siirtää näitä rahoja eteenpäin. Pelottaa jo koko ajatus etukäteen. Maanantaina soittelin aamusta miten tämä hoidetaan ja pääsin läpi kymmenessä minuutissa ja väitettiin homman menevän kyllä smoothisti puhelimessa. Olen melko kärsimätön jonottaja muutenkin. Mutta ei nyt varsinaisesti huvita katkaista linjaa ja yrittää otta uutta yhteyttäkään.
Odotellessani olen kevennellyt osakkeita. En kuitenkaan Nordeaa, vaikka mieli tekisi. Huitaisin mm. tradingeräni SmartEyetä @219 menemään ajatuksella ottaa halvemmalla takaisin tai sitten saa puolestani nousta tuplakokokoinen holdierä taivaaseen asti.